Geçen haftalarda 2 bulgu olduğunu görünce doktorumuz Erzurumda bir profesör(Ragıp Ataman bey) önerdi perinatolog ona gittik, kalpteki parlaklık duruyordu ama beyindeki kist gitmiş göremedim dedi, tam sevinirken ense kalınlığının bu haftaya göre sınırda olduğunu söyledi(21.hafta 5.9 mm). Amniyosentez önerdi ve yaptırdık. Benzer olay yaşayan var mı? 🤷🏼♀️