Nurunannesiii12 Bfduam bisi gelmedi son 4 gün. Biraz akinti ve göğüs hassasiyeti hariç bi belirti yok bunlar da adet belirtisi gibi..şitrese gidiyorum ister istemez . Bazı kanamalar her kadında olmaz mış.keske olsaydı en azından var mıydı yok muydu anlatırdım belirtisiz beklemek de zor.tedirgin ve üzgün hissediyor um kendimi.net belirtiler de hemen olmaz o yüzden olmadi sanki bilemiyorum.regl olcam herhalde 😏 Kafam da yorum um gibi allak bullak
NaneLimon36 Bfduam regl den 4-5 gün önce geldi alıntı ile birlikte kahverengi geldi bende adetimden bir gün önce de lekeleme olur sonra kanama başlardı ama kanama olması iki gün sürdü ağrısı acısı yoktu
BuSee_ Bfduam adetime 4 gün kala çok az kahverengi leke gelmişti benim canım ve gün içinde iki kere falan tuvalete gittiğimde peçeteye sildiğimde açık renk pembemsi geldi sadece sonra bitti çok az olduğu için hemen adetten farklı birşey olduğunu anlıyorsun zaten
MryMry Bfduam Benim beş altı haftalıkken gelmişti . Hamileliğimi öğrendikten sonra düşük yapıyorum sanmıştım hatta . Adetten tek farkı açık renkli olması ve miktarının az olması .
babymom- Benim tam adet günüm pembe leke geldi adet oldum sandım ped koydum hatta gün içinde devamı gelmedi gece baya koyu pıhtılı akıntı gelmiş bu defa kesin oldum dedim ama yerleşmeymiş meğer 😊
Nurunannesiii12 Bfduam Kahverengi parca silik bi sekildegelmeye basladi 🙄😏😕.Kendimi kollucam artarsa regldir tekrar 3 cü ün doktora gorunmem lazım tekrardan.. Dostinex kullanıyorum prolaktin 33.3 çıkmıştı düşmesi için bunun dışında başka bi sorun yoktu.Belki bu ay rahim filmi ister.
vasili21 Ben hiç yaşamadım. Sadece 8. Haftamda pembe bile sayılamayacak bi minnak bi akıntı tuvalet kağıdına gelmişti o kadar. Fakat mide bulantıları ve koku hassasiyeti 5. Haftada bi başladı 16. Hafttamdayım hala devamke 😄
Bfduam Nurunannesiii12 inş güzel haberlerini bekliyorum, haberdar et iletişimde kalalım. Benim regl sanırım.
Nurunannesiii12 Bfduam beklitoeum oyoe hala ayni az bi kahverengi akinti oluyor az az.3 gün daha var regl başlangıcına. Erkenden mi regl oluyorum yoksa hamilelik mi önümüzdeki günler gostercek
Nurunannesiii12 Bfduam artarsa regl dır günlük pek taktım kolluyorum kendimi 2 güne belli olur artış olursa .her koşulda doktora goruncem bi.ama sevinemiyorum da adet geçmiş olsaydı sevinirdim bo ihtimal ama.3 gün kala gelmesi umudumu kesti bu ay icn.hayirlisi allahtan