@adm buna bisi bulursanız çok mutlu oluruz forma girdim iki post gördüm şuan ağlıyor ve korkudan titriyorummm lütfen ben o postlara girince onlarada cokkk üzülüyorum kendimde cokk etkileniyorum bu Bende tek değil bir-çok gebede var lutfen lutfen onun bi etiketi olsun 4 gun once dr geldim o postlari okudum diye birazdan yine gdcem ve hicbirseyim yokken allah onlara sabir versin yardımcıları olsun ama o postlar psikolojimizi alt-üst etti ve gebeligimizi korkuyla gecirmemize neden oluyor tek istek hepimizin adına o postlara farklı etiket 😢😢😢😢