mervayd1n 37 + 0 oluyoruz bu gece fakat dünden beri geçmeyen bir rahim ağrısı var yaz azalmada azalmıyor 🙄 ama başka bi belirti yok 🤷🏼♀️ Rahimde bi ağrı sancı var , yürüsemde yatsam da geçmiyor hastaneye gitsem mi ??