Sevilay_47 Canım benm doktorum tatlı badem yagı önerdi diger pahallı catlaj kremleri önermeyecem bunu sür dedi diherlerinde katkı maddesi cok varmış bide cok pahallı olduklarını dile getirdi
-Kbra8- Lierac ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ben. Badem yağı sürdüğün yerdeki tüyleri aşırı besler. Sonuçta uzasın diye saçımıza kaşımıza sürüyoruz onu.