Semakcy Selam arkadaşlar ciğer geliştirici iğne kullanan var mı erken doğum riskim var ikiz bebek bekliyorum hafta da bir ikiz doz vuruluyorum Küveze yine de girerler mi merak ediyorum ne kadar faydası var
Tubasahra Semakcy Benim 26 haftada 2 doz 29 haftada 2 doz şeklinde vuruldu .30+6 da doğum oldu.İlk baya ağladı doktorda herşey yolunda oksijen ihtiyacı olmaz gibi dedi.Oglen burundan akşam entube oldu.İnssllah zamanını bekler kuzularınız.
Tubasahra Semakcy En son cuma günü bilgi aldık Entubeydi.Carsamba günü inşallah haberimiz olur genel durumundan