Ebru0600 27. Haftada şeker testim yapıldı normal çıktı dedi doktor 130 dedi iyi dedi. Suyum normaldi o zaman 30+3 de gittim suyun fazla dedi. Yatış verdi kabul etmedim her hafta kontrole gidicem hafta içi tekrar gidicem bakılcak ona göre tekrar şekerine falan bakarız dediler şimdilik bolca su tüket ve yürü dedi