Ben yalancı sancıyla bikaç kez hastaneye gitmiştim ilkinde. Hatta polis çevirdi birinde çok heyecanlıydı biz hep öyle acil olur diye bekliyorduk galiba 😂 ama bi gece adet sancısı gibi ağrılarım başladı kasığımda ve belimde. Nefesim kesiliyordu sabaha kadar naptım uyudum mu bilemiyorum. Duş aldım topta oyalandım yoruldum ama düzensizdi. Sabah gittim suniyle doğumu başlattılar. Gerçekten gelince anlaşılıyor.