Benim kızımda 28 haftada bir bobreginin büyük olduğunu söyledi. Doktor onemsemedi geçer dedi ama geçmedi. Sık sık takip etti ve doğumdan bir hafta sonra ultrasona girdi bu sefer iki böbreği büyümüştü birde taş çıkmıştı. Sık sık kontrole gittik baktık olmuyor. Özel bir kliniğine gittik ordaki doktor. Özel bir ilaç verdi sağlık ocağı yapımı. Onu yaptridim 3 ay aralıksız kullandım taş düştü sonra böbrekler normale döndü. En son 10aylik falan di tamammen geçtiğinde. Sadece sık sık takip edilmesi gerek doğum dan sonra bile götürün mutlaka