Slmkhrm bende tam tersi millet uyarıyo kendine gel hamilesin diye 😂 öyle kendini düşünerek sıkıntıya sokma bebişte sıkıntıya girer. Şöyle düşün Allah nasip ederse bizim zaten onlar ama etmezse de en iyisini Allah bilir. Böyle diye diye koltukta kaldırdım,maydonozda yedim 😁 bi de ani bişey yaptığımda ha kanamam olmadığına göre sorun yok diyorum kendi kendimi avutuyorum 😊 artık 25.haftaya gircez hareketli bi bebek o yüzden korkmuyorum sende sıkıntıya girme. Onlar bizden çok Allaha emanet o da en iyisini bilir zaten 😍