Azziza daha erken değil mi canım 🥰 ilk gebeliğin heyecan yapıyorsun heralde anlıyorum ama 25 ten önce pek bişi alma canım 🥰 ama almak istersen de tulum zıbın hastane çıkışı alabilirsin .. hayırlı uğurlu olsun rabbim kucağına almayı nasip etsin sağlıkla 🥰