Turane canım sancıların başlayınca zaten aralıklı oluyor ve o arada hiç bir şey yok gibi, sancı vurınca biraz çekiyosn sonra geçiyor, aklına öyle kötü kötü şeyler getirme. Ben getirmedim hiç ve doğumumda da allaha şükür güçlü hissettim. En son doğurma zamanı da zatrn bir kaç ıkınmayla bebişin kucağında, sonrası huzur 😍