Merhaba arkadaşlar, bugün toksoplazma 2. Testimi oldum ve malesef ki yine pozitif çıktı. Doktorumla görüştüm 10 gün daha antibiyotik tedavisi olacağım. Doktora gitmeden önce cok mutsuz ve endişeliydim fakat gerçekten doktor seçimi cok önemli doktorum o kadar güzel konuştu ki beni rahatlattı. %1-2lik bi olumsuzluk olabileceğini ama bunun her gebelikte de karşıma çıkabileceğini, bu zamana kadar bu şekilde gelen hamilelerin bebeklerinde herhangi bi sorun olmadığını içimi ferah tutmamı ve ilaçlarıma düzenli bi şekilde devam etmemi söyledi. %1-2 kısımda çocuğa bu mikrobun geçebileceğini ama tedavisini olduğunu söyledi. Her şekilde tabiki bebek benim bebeğim. Ne olursa olsun doğuracağım ama doktorun o şekilde konuşması beni gerçekten çok rahatlattı. Allahtan gelen herşeye kabulüz. Umarım ilaç etkisini gösterir ve bu mikrop temizlenir.🙏🏻Bu süreçte tek ihtiyacım olan şey birer ayetel kürsi hamilelerin duası kabul olur derler sizden rica görenler okuyabilir mi?🙏🏻 Rabbim gönlümüze göre versin🙏🏻♥️