37 deyim bugün nstye girdim bebek hareketsizdi ikinci defa istedi doktorum biraz daha iyiydi.Doktor biraz beğenmedi çünkü geçen haftada aynıydı anlamadım niye böyle.Hic sancim falanda olmuyor. Ne yapmam lazım çok korkuyorum
https://imgyukle.com/i/aap8qQ
https://imgyukle.com/i/aapA7x