Minaliy ben 38 ile ogrendim adet gunume yakin.Oylesine test yapmistim.Ogrendigimden beri kasiklarim siddetli agriyordu adet olacakmisim gibi kotuydu.Bende gebeliktendir dedim.Ama agrilarim olurkende kanamam vardi adet gibi.Ustune gormedir diye dusundum aklima hic kimyasal gelmedi.Sonra tekrar test verdim sifirlanmisti.Daha sonra korunmadim 40 gun sonra tekrar gebe kaldim 41 ile ogrendim cok sukur suan 32+3 ❤uzulme bazen yavas artabiliyor degerler.