Jdiebsh Tarkun_meva ne guzel işte benımde yoktu 6 7 haftadan sonra bi başladı daha cekıyorum inşallah rahat gecirirsin
Purpura26 Tarkun_meva 10. Haftamdayım hiç bulantım falan olmadı ama çok şükür her şey güzel ilerliyor.
Serendipity Tarkun_meva 26.haftadayim doktora gittikce hamile oldugumu hatirladim oyle soyliyeyim size en ufak bir belirtim olmadi cok sukur. Herkeste olucak diye bir sey yok yani panik olmayin hic, umarim belirtisiz ve rahat gecer sizin de