Selam sevgili anneler biraz uzun olucak k. Bakmayın şimdiden . Son adet tarihime göre 35+5 gösteriyor uygulama bebegim dün 2500 ve 48 cm cıktı haftasıyla uyumlu gibi gözüküyor lakin doktorum en başından beri 1 hafta geriden takip ediyor bizi (geç döllenme durumundan sanırım ) ben şimdi neye göre doğum haftamı hesaplıycam? Bir konu daha var dün nst de sancım 100 leri gördü öyle cokta hissetmedim evde geceleri yatarken daha fazla sancı hissediyorum doktorun erken gelicek daha küçük diyip ciğer geliştirici ve progestan iğnesi verdi kafam allak bullak salı günü başka bir doktora gitmeyi düşünüyorum doğumum sağlık sebeplerinden dolayı planlı sezeryan olucak ama doktorun verdiği tarihler çok tutarsız bi bayramdan sonra gel alalım dedi 18 haziran gibi şimdide 20 sinden önce erken diyor çocuk içerde durmuyor napcam ben 😔