Meva_54 Rabbim yardımcınız olsun inşallah zamanını bekler.Benim eski sezaryen dikişlerime çok baskı yapıyordu incelme başlamış doğum pozisyonu aldığı içinde rahim kısalmasına olmuştu . 29 haftada 2 gün hastanede yattım.O zaman doğuma alcakti Bebeğim 2. Günü makat gelişi döndü doktor taburcu etti git evde dinlen artık günü kurtarıyoruz dedi ağrın oluca sakın bekleme gel demişti.O zaman adalatta eklendi reçeteye ki 1 gün sonra aşırı ağrım başladı ben 1 hafta dayanabildim ağlaya ağlaya dişimi sıka sıka artık dayanamadım ertesi sabahta doğuma alındım.Meger bebek yine bas geliş doktor artık beklersek ikiniz içinde risk dedi.