Şuan 35 haftalık gebeyim 33 haftalıkken doktora gittiğimde ağda yaptırabilirmiyim diye sordum yaptırabilirsin dedi. Yaptırdım ve bi sorun olmaDı. Fakat hijyene çok önem vermelisin. Pazartesi kontrolüm var tekrardan sorucam yaptırabilirmiyim diye. Doğum öncesi son kez yaptırmam gerek. Sonuç olarak Doğumdan Sonra 1 ay iyileşme dönemi olucak. Kanama falan yaptıramayabiliriz.