Kızlar öeryem ana otu almış ablam sağolsun 🙏 doğumu kolaylaştırıyor dedi. Duası varmış dedi. Kendisi de pek bilmiyor . Araştırdım nette farklı şeyler yazıyor . Doğuma giderken mi suyun içine bırakmam gerekiyor sıcak suya mı yoksa sancım başlayınca mı çocuk doğduğunda otun sudan çıkartılması gerekiyotmuş. Kullanan deneyen varsa bilgilendirir misiniz