Bseda Arkadaşlar çatlak kremi kullanmaya başlayacağım merak ettim sadece son aylar mı başlıyor çatlaklar? Ya da sizlerin kaçıncı aydan sonra başladı? Aklımda öneri üzerine lierac var birde aloe Vera ve bebek yağı.
justwaiting Bseda bilemeyiz herkesin vücuduna göre değişir, lierac kullanıyorum bittikçe alıyorum 6.ay bitmek üzere hiç catlamadim, kremi surmedigim yerlerin catladigini fark etmiştim mesela kalcamda, o yüzden lieracin etkili olduğunu düşünüyorum öneririm 🤗
justwaiting Bseda bebek yağını da duştan çıkmadan ıslakken sürün nemi hapsetmis olursunuz vücudunuza.