Bende devlette yaptırdım canım önce ultrason ile baktı perinatoloji uzamanı orda söylüyor zaten sana bazı bilgiler sonra çıktım kan ver dedi kan verdim 1 haftaya yakın da sonuçlarım çıktı grafik şeklinde bi sonuç vardı kağıtta onu da kendi doktoruma gösterdim bi sorun çıkmadı şükür.