Benim tek gözüm %5 görüyor ve iki abim var onlarında gözlerinde sorun var ama en fazlası bende. Tamamen annemin gebeyken bakılmayan şekeri yüzünden tek gözle yaşamak zorundayım. Bu yükleme testi yapılsaydı ve farkedilip müdahale edilseydi bende sıkıntı yaşamazdım. Şu ne gerek var diyenlere şaşırıp kalıyorum sadece.