masallarin kizlar nasil gidiyor son kontrolleriniz nasil gecti ben yeni doktorumdan cok memnun kaldim sizler de de isallh hersy yolundadir
Teacherella1 masallarin belirtisiz geçiyor. Sadece yoğun bir bel ağrısı var. İnşallah bir sakıncası yokturdur bu durumun. Herhangi bir kanama vs yok
_hira_ masallarin merhaba 10+2 haftalığız . ctesiden beri kahverengi akıntım vardı . Bugün doktora gittim . Kese içinde yada dışında kanama yok dedi . Bir sorun görmüyorum bebekte dedi. İğne hap fitil vs bir şey vermedi . Arada karın ve kasık ağrısı oluyor
Demetslt masallarin 10+4 olduk Cok guzel gidiyor şimdilik hiçbir sıkıntımız yok. Yarin kontrole gidicem 👼👼
Basak0503 masallarin bizde 10+3 olduk. en son 9+3 te gittim ama sanki günler geçmiyor. Bugün kasıgımda batmalar oldu sizde de oldu mu?, oluyor mu ? Birde mide bulantım arada oluyor kusma yok ve öğürme geliyor arada bunları yaşayan var mı?
miraykumru Bende bugün 9+6yım,çok şükür kontrollerimiz çok iyi geçti,kızlar bir şey sorucam ben çok fazla kafaya takıyorum acaba bebek iyi mi diye,azıcık ağrım olsa doktora gitme planı yapıyorum,sizde de var mı bu durum ?
tgba22 miraykumru bende de var o ya 7. Haftadayım 7 ve 8 de cok kalp durması olan okudum ya öyle olursa diye düşünüyorum buraları okuyunca çoğu gebelik düşük oluyormus gibi geliyor herkesde kan pıhtılasması var
masallarin miraykumru bende de wardi o durum son doktorum o kdr rhtlatici ve aciklayici konustuki asla suphe kalmadi kafamda doktorunuza guvenmekle ilgili kesinlikle bu durum bi onceki doktorm hersey yolunda dese bile ben asla ama asla inanmiyordum we supheleniyordm
Tubisssss 16+1 olduk çok şükür mıde bulantım gecmedı hala kusuyom sabahları😏6 haftalık ken basladı hala aynıyım başka bı skntım yok çok şükür 🙏🤲
prensannesi62 masallarin bizde 10+4 olduk iki gündür çok fena bir baş ağrısı yaşıyorum hormonlardan mi tansiyonum mu oynuyor bilmiyorum onun dışında şimdilik çok güzel gidiyor maşallah ☺☺
Basak0503 masallarin aynen benimde öyle geliyor, postlarda kusuyorum diyenleri görünce bende mi bi gariplik var diye düşündüm
masallarin Basak0503 yok yok doktorum kusmadan geciren sansli gebelerden oldgmu soledi abartanlarda cok oluyor sonucta anormallik yok kusmamak bu donemde aksine sans ole dusunun 😉😉😉
Dmllll 11 haftalık olduk yarın kontrolümüz var bakalım bulantı hep var öğürmekten halsiz düşüyorum maalesef 😞