ozgeyagmr 35+1 deyiz nst de aralıklı sancı çıktı ve ilaç yazdı doktorum, 36.haftayı tamamlaması için böyle bi durum yaşayan var mı?
Camurcu ozgeyagmr canım korkma dogmuyorlar. Benim 35 de çıktı 36 da çıktı hatta 36 da kendini aşağı saldigini da söyledi 37 oldum ama hala hissettiğim bi sancı yok suyum filan da gelmedi nisanim da gelmedi gelsin istiyorum artık. Ve ben ilaç filan da kullanmadım doktorum yazmadı yani öyle bisiy
Madeleine ozgeyagmr ya nasıl bir sancı hissediyorsun? Ben 36dayım daha hiç hissetmedim nasıl bişey hissedeceğim onu da bilmiyorum yani aşağıya baskı mı nasıl oluyor
Ssmzsh ozgeyagmr gece kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrıyla uyandım geliyor diye korktum🤭 35+3teyim doktora danışmadım 2 gündür oluyor ama düzensiz 😢
ozgeyagmr Camurcu adet olacakmış gibi hafif ağrı hissediyorum ve toplanıyo bebis çok sertleşiyo karnım
Camurcu Hasrt1 canım benim de ilk gebeliğim sancı nasıl bisiy bende bilmiyorum ama adet olacakmış gibi oluyormuş tabi daha kuvvetlisi oluyormuş. Nst de çıkıyor iki haftadır hem de geçen haftaki baya çokmus ama ben hiç bir şey hissetmiyorum
Hasrt1 Camurcu dua edelim hep birlikte hamileyiz kabul olur kimin ne sıkıntısı varsa rabbim gidersin evlat isteyenlere evlat borcu olanlara eda hasta olanlara şifa versin bizede sağlıklı sıhhatli zamanında gelişimini tamamlamış bir şekilde kucağımiza almayı nasip etsin insallah
yetis_hanife_67 Ssmzsh benim daha erken başladı ağrılarım ve şikayetlerimiz aynı neredeyse 33 haftalıkken başladı agrılar bel kasık vajınaya baskı hatta bi ara geliyor zannettim vajinama öyle bi baskı oldu ki aşağı düştü dedim acile gittik 33 haftalıkken kanala girmiş denildi şuan 35+3 ve agrılar ara ara gelip gidiyor her gün 2 saatte bir yokluyor doktora sordjm bebek kanala girdiği iççn agrıların normal olacagını söyledi
ozgeyagmr Benimde ara sıra adet olacakmışım gibi ağrı oluyor, yani bel ve sırt ağrısı zaten var onun dışında çok belirgin bisey yok
kerimannesi ozgeyagmr ya benim bel ve ayak agrisi oluyo geciyo uzaninca ama lavobo ihtiyacım oldumu cocuk cok sertlestiriyo kendini varmi bu durum yasayan
Ssmzsh kerimannesi evet hem bebeğin sertleşmesi hem dolu idrar torbası🤭 tuvalete varmak büyük sorun oluyor resmen
S-U Evet bende 36+4 te kontrolde sancım çıktı nst de 60i gördü , ben sadece karnımda kasılma olarak hissediyorum ama o sertleşme dediğiniz şey hep kasılma ve onlar nstde sancı olarak çıkıyor , şuan 37+2 yım hafif gelip giden ağrılar dışında birşey yok
Ssmzsh S-U nst de sancının 60 olduğunu nasıl anlıyorsunuz ben sormayı unutuyorumda verilen kağıtta yazıyorsa bende bakayım 🙂