MomD bütçeyi zorlar gibi canım biraz para biriktirmiştim ben bebeğim bir gün olunca ona harcarım diye 20. Haftadayız , küçük kıyafetleri ve beşiği almak istiyorum , diğer arabası puseti bazası falan da daha sonra diye düşünüyorum bir de doğum parası için falan birikim lazım ama eşim olur da bebeğe bir şey olursa diye daha erken diyor , ne bileyim bu korkuyla değil de hevesle bir şeyleri almak istiyorum ne geliyorsa rabbimden gelir her şeye razıyım ben