Gulsumaya ben özel çınarli hastanesi doktor onur aldemire gidiyorum cooookk memnunum kesinlikle tavsiye ederim. Daha ilk muayenede numarası falan verir mesajlarına cevap verir. İstediğin kadar soru sorabiliyosun. Bıkmadan usanmadan cevaplar. Aşırı ilgili. Ben tavsiye üzerine gittim ve bende çok kişiye tavsiye ettim ve tavsiye ettiklerimde çok memnun kuzum