Didem34 merhabalar ürünü bizde almayı düşünüyorduk ta ki mağazaya gidene kadar, evet görüntü güzel evet fiyatta uygun fakat mağaza çalışanı kendi ağzıyla bunu alırsanız 6 ay sonra servise yollarsiniz çok şikayet aliyoruz ilk başta iyi ama malzeme kalitesi çok kötü olduğu için geri geliyor hepsi dedi, söyle bı süreyim falan dedim yok yani insanın elinde kalır gerçekten.
Sonra biz ondan vazgeçtik geçenlerde joie markalarda indirim oldu ebebekte, 1300 liraya bu arabayı alacağımıza 1000 liraya joie muze lx isimli arabayı aldık pusetiyle beraber…
Tavsiyem bekleyin Şubat ayında büyük indirim oluyor ebebekte her gün farklı ürünlerde yüzde 30 şeklinde, denk getirip joie markaya bakın uygun fiyatlı güzel arabaları var, eski ebebek çalışanı olarak söylüyorum bu arada 🤭