Melikedd Derinmaviozkn yaa maşallah ne güzel bizim 8 haftada hiç daralma olmamış inşallah bundan sonra olur
Derinmaviozkn Melikedd dogal sürecine bırakın benim bir bebek kaybım var cok takıntılıydım o yüzden tamamen normalleştiriyorum her süreci Allah büyük
Eminos123 Melikedd bana da dediler aynisini bu aylarda oluyor sonra geciyor dedi uzman doktor hic endiselenme kafama bile takmamistim ben
Melikedd Eminos123 benim doktorum da endişelenmeyin dedi ama yine de kafama takıldı benim inşallah geçer