Kuzucuk34 Kizlar bebeğiniz için ilk doktor kontrolünde doktora neler sordunuz yada sormayı düşünüyorsunuz ?
Ayssmom O sana soruyor ve gerekli şeyleri söylüyor 🤭😁 ilişkiye girmende bi sakınca var ya da yok diyor folik asit yazıyor haftanı söylüyor bebeğin kalp atışlarını duyuyorsun