DilekDogan78 Senaa28- dün benim de ilk defa karnım çok ağrıdı canım bnde 8 haftalığım belimede vurdu bazen
Lavinya8955 Senaa28- o haftalarda karın,kasık ağrıları oluyor normal . çok şiddetli ve dayanılmaz olmadığı sürece
DilekDogan78 Senaa28- aynen canım korkutuyor ama doktorumu aradım ben tek başına ağrı hiç bir şey ifade etmez dedi kanama falan da eklenirse kontrole gel dedi olur böyle ağrılar dedi
Gulnoza94 Benmde kaç haftadır kasık ağrım var 7w6d ikinci bebis zorlanyoruz sanırım ilkinde hiç yoktu bu ikincide yaşamadım şeyleri yaş yorum