idiloska evet her gün bi tane yemeye çalışıyorum , ama bazen ondan da sıkılıp Gün atlayarak yiyorum. Evet belki de o kilo yapıyor. Öyle kızartma, hamur işi ya da aşırı tatlı şeyler tüketmiyorum. Tatlıyı canım istemiyor da. Meyve tabağı yaparken her seferinde Farklı çeşitler kullanmaya çalışıyorum, ayvayı da her seferinde bi iki dilim tüketiyorum. Ayvayla ilgili çok güzel şeyler yazıyor internette, bi de hadis duyunca.