Elifsicim Lohusa için genelde 3 lü set takımlar var ama malesef bana gereksiz geliyor belki de geneli dantelli olduğu için bir daha giymeyeceğimi düşünüyorum.Deneyimleyenlerden öğrenmek istiyorum hangisi hastahanede kullanışlı oluyor?
Asyakuzusu Elifsicim Canım tecrübe ile yazıyorum sana. Gecelik çok rahat. Sabahlıklı gecelik tavsiye ederim. Yanına bir tanede yedek gecelik al. Sezeryan olacaksan tabiki. Çünkü wc de büyük sorun oluyor pijama kendimden biliyorum. Onu çıkarmak zorunda kalıyorsun wc de. Gecelik bu anlamda büyük rahatlık.
aylinsss Elifsicim gecelikle sabahlıkla üşürsünüz kışınsa doğum dügmeli pijama daha mantıklı yazsa doğum kesinlikle sabahlık gecelik
Zeyneepr Elifsicim Canım benim ilk doğum sezeryan oldu. Gecelik değilde pijama takımı giymiştim zaten sonda çıkmadan ameliyat elbisesini çıkarmıyorlar bütün işlemler bittikten sonra seni temizleyip pijamaları o giydiriyorlar tuvalette falanda pek bı sorun yaşamamıştım. Temmuz da doğumum olucak yine pijama takımı tercih edeceğim
Elifsicim Asyakuzusu şu an normal doğum görünüyor ama tabi her sey son ana kadar değişebiliyor biliyorsunuz…
Eliffk Pamuklu ve likralı önü düğmeli pijama takımı aldım 3 Takım hem sonrasında hem öncesinden çok kullanışlı olacaklar bence
Elifsicim Eliffk bana da pijama daha mantıklı geliyor ama tuvalet ve muayenede sıkıntı oluyor diyorlar hangi marka nerden aldınız
Asyakuzusu Elifsicim Aynen sezeryan olacaksa zaten gecelik isteniyor. Wc sorun. Gelip attan basıp kanı akıtacaklar pijama yine sorun. İllaki gecelik şart. En azından doğum sonrası. Birde kalın kumaşlar var kışlık gecelik için. İnce düşünmeyin. Sonra toparlayınca altına pijama giyilebilir çok üşünürse ki üşünmez zaten. Ameliyat sonrası vücut ısısı artıyor.
Eliffk Elifsicim Lc waıkıkı ve suwenden aldım. Suwende çok güzel indirim var ve devam ediyor kumaşı ve desenleri harika
Asyakuzusu Elifsicim lohusasepeti ’nden aldım canım. Ürün adı Nicole Sabahlıklı Lohusa Gecelik Takımı Ürün kodu : 91388 çok çok kaliteli çok beğendim.
Asyakuzusu Zeyneepr Valla ben pijamayı giydim. Wc ye gittim. Oturamadım beceremedim. Resmen altıma yaptım pijama rezil rüsva oldu.
Elifsicim Gull_94 bende tüm hamileliği o şekilde geçirdim ama doğumda daha rahat şeyler daha iyi olur gibi geldi
Gull_94 Elifsicim ben rahat etmstım normal dpgum oldugu ıcın kanama vs oluyo ıllakı gecelık mantklı gelmemıstı daha guvenlı hıssedıyodm oyle ben
Asyakuzusu Valla kızlar kararsızlık yaşıyosanız 1 takım gecelikli 1 takım pijamalı alın o zaman ne diyim🙈