Ezomiki Kizlar merhaba… Bugün kontrolüm vardı doktorum alttan muayene yaptı ve 1parmak açıklık olduğunu söyledi sancin olursa akşam hastaneye gel dedi, 1parmak açıklık 1cme mi denk geliyor sanki ufak ufak iğne batması da oluyor arada sürekli kendimi dinliyorum hiç rahat değilim böyle bir şey yaşayan oldu mu hiç 😔😔😔
Azizesoran Ezomiki Canım hiç bilmiyorum. Üstte kalsın diye yazıyorum. Bende merak ettim. Şuracıkta bekleyeyim.
19231923 Ezomiki 32.haftam da 1 cm açılmam olmuştı serumla durdurdu doktor 38+3 üm şimdi de kasılmam dışında tık yok 🤷♀️
Happy-jr Ezomiki ben pembe akıntı şikayeti ile gittim doktora 1parmak 1cm açıklık vardı. Nstde ağrım çıktığı için yatış verdi 1gun hastanede yattım 34.haftada 10gun sonra doğurdum. Sen kaç haftaliksin ki.. ağrın yok diye eve göndermiş olabilir seni ağrın yoksa daha acilma olmaz
nilsmother 19231923 32 haftalıkken açılma oldugunu nasıl anlamıştınız agrınız mı oldu? bnde 32 yim de 😅
Ezomiki 19231923 ben 38+1 deyim, durdurma falan yapmadı bana tabi doğum haftalarindayiz diye,hatta muayeneden sonra "biraz da ben açtım orayı"dedi hafta geçtikçe gelmiyolar çünkü dedi 🙄
19231923 Ezomiki senin zamanın gelmiş diye şu an bende 38+3 şimdi olsa durdurmazdı🤣 32 de erken diye durdurdular inşallah devam etkinde doğur bir an önce bak ben o zaman dan sonra tık yok ama acayip kasılıyorum 🥴
spaceship 33teyim, benim de bir parmak açıklığım var maalesef. Sancı bazen çıkıyor bazen çıkmıyor. Bugün çıkmadı mesela.. herhangi bir serum, ilaç yapılmadı. İnşallah hayırlısı ile en güzel zamanlarda kucağımıza alalım 🙏
19231923 Ezomiki bende sevmedim seven olduğunu da düşünmüyorum 🤣 hem şurda 3 gün kalmış sene bitmesine Aralık ayını hiç sevmiyorum boş yere sene büyüyor 🤣 hem ben Ocak doğumluyum oğluşum da Ocak olsun 😂
aysgl-42 36+3 bir haftadır 1 buçuk cnm açılmam var sancım kasılmalarda sık sık oluyor fakat nts sancı çıkmıyor geri geliyorum eve sanırım gayet normal ve bugün kanamam oldu bir damla kadar normal dedi doktor eve gönderdi