01anne Merhaba hanımlar 16+5 günlük hamileyim bugün kontrole gittiğimde çocuğumun başı aşağı geldiğini söyledi doktorum Korkucak bir şey var mı sizce adanada yaşayan anneler önerdiğiniz doktor var mı ? Bu durumu yaşayan var mı ? Bi bakın bu garibe 😢
Kdrytl 01anne ebru tarim ve bülent haydardedeoglu çok iyi adanada baya tanınan doktorlardır riskli gebelik ve tüp bebek üzerine muayene yapıyorlar bildiğim kadarıyla ama
menekseeygmr Adanada Ebru Tarım diyebilirim. Detaylı ultrason için ona gitmiştim ilgili ve çok tatlı dilli bir doktor
Gkemine Ben de Ebru tarımın namını duydum . Ama biraz pahalı bi tık daha uygunu cüneyt Evrüke . O da ünlü bir doktor