Merveemervee1 Arkadaşlar belki biraz saçma gelebilir ama hamilelikte çilek yenir mi aşırı derecede canım istiyor ama bebekte leke yapar falan diyenler var saçma geldi bana ama tereddütte kaldım ilk hamilelik olunca kötü bişey duyunca pimpirikleniyorum🤦🏻♀️
mercimeginanne Merveemervee1 bn çok yedim bebek doğunca anlıycaz 🙈🙈 bende çileği çok düşünüp gözünün önüne getirirsen olur diye duydum ama hurafedir diye yedim valla ne olcak ne bitcek doğum sonrası görcez işte :))
arelaslan Merveemervee1 dün bir kilo yedim midem mahvoldu agzima geldi nefes alamadım okdr yedim 😅 birşey olurmu sanmıyorum takmam ben öyle herseyi yerim
Asyakuzusu Merveemervee1 Canım ben oğlumda bir çilek yemişim günlük 2-3 kg desem abartmam. Oğlum doğdu bir kaç yerinde kırmızı lekelerle😄 olacağı buydu sonunda☺️ Elimimi sürdüm artık bi yerlerine bilmiyorum. Ama kafasının içinde görünmeyen yerlerde halen kalan lekeler var. Sorunda değil☺️
idiloska Merveemervee1 ben çok yiyorum, hemen hemen her gün küçük bi kase. Lekeyi ilk kez duydum valla.
Asyakuzusu Sibelrx İlla olacak demedimki. Elimi sürmüşüm demekki fark etmedwn kafama falan diyorummm ve oldu lekeli doğdu sende olmaz bende oldu şans
Merveemervee1 Sibelrx yookk yersen leke oluyormuş sözde🙄 ama ben nefsimi köreltecek kadar yedim ne yapayım diğer türlü daha kötü🤷🏻♀️
SSeymanr Bir ara çilek çok yedim şimdide nar aşeriyorum bende sürekli😂 ve yiyorumda bence bişey olmaz yaahu