ecemeric Aynı bedende iki kalp Allahım nasıll güzel bı duyguymus ☺️ nasıl musmutlu büyüyoruz kızçemle 🌺 Böyle güzel anları ölümsüzleştirip sürekli bakmak istiyorum 🥰 Rabbim her birinizin minnosunu sağlıkla aldırsın kucağına. Kimsenin kucağını boş bırakmasın. 🤲🏻 [url=https://hizliresim.com/sqmaXA][img] [url=https://hizliresim.com/hgn72V
Sevgi1907 ecemeric evet cok guzel bir duygu ayni bedende iki kalp rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah bu duyguyu 🤲 🤲 🤲 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏
NilayRuya ecemeric fotoğraf a bayıldım 👼♥️ Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sağlıcakla gelsin minik 👼😇
NilayRuya ecemeric aramızda gün var bende 19+0 🤭 ama benim karnım yooook böyle 🙈 hevesleniyorum hemen çıksın diye☺️ cinsiyetimizi de öğrenemedik inatçı çıktı benim bebe😁
ecemeric Sevgi1907 ay sormayın cinsiyet durumunu 😂 ilk önce 13+6 da gittik erkek dedi. Sonra 17+3 te artık epeyce bakılıp netleserek kız olduğunu öğrendik 😂🌺
ecemeric NilayRuya Ayy insan heyecanlanıyor öğrenmek için evet anlıyorum sizi ☺️ benim karnım da çok tuhaf doğrusu. Gebeliğimin başından beri sadece 3 kilo aldım aslında ama epey büyük duruyor karnım anlamış değilim 🤔
Sevgi1907 ecemeric aaa bizde 12+4 te ogrendik oglumuzun olacagini değişmedi hic suan 30+5 olduk çok şükür 🥰 🥰