Selam kızlar, Adana metro hastanesi Ferat Erol’a gidiyorum çok memnunum ama hastane nasıldır yakın zamanda doğum yapan var mı çok merak ediyorum.. birde malum Pandemi, süreç nasıl işliyor doğuma eş alıyorlar mı bir sürü bir sürü şey yaşayanlar paylaşım yapsa ne şahane olur , şimdiden teşekkürler💐