Eymen_52 Tokluk şekerim yemekten bir saat sonra evde ölçtüm 157 çıktı yüksekmi nasıl ? Çok dikkat ediyorum
imren91 Eymen_52 140 üzeri olmaması gerekiyor .Sürekli bu şekilde seyrederse düşük miktarda insülin gerekebilir.
Merved91 Eymen_52 bende haftasonu şeler yüklemesi yaptırdım, 2.saat sonu 160 çıkmış. Değer aralığında en fazla 140 olması gerekiyor diyor. Doktorum endokrine gitmende fayda var dedi. Rejim yap dedi. Kararsızım. Bir arkadaşımda rejimle 200den düşürmüş 10gün içerisinde normal değerlere. Bende bugün kara kara düşünüyorum endokrine gitsemmi kendm diyet denesemmi 10gün diye🤦♀️
Asyakuzusu Eymen_52 Canım 1.saate 140 2.saatte 120 gelmeli. Bu şekilde takibini yapabilirsin. Bu arada ben şeker hastasıyım sormak istediğim bişey olursa
Bernayben Yüksek çıkmış canım. Açlık 95 altı, 1. Saat tokluk 130 un altında, 2. Saat 120 altında olmalı. Benim bazı değerlerim 140 civarına çıkıyordu, insüline başladım maalesef
Eymen_52 Asyakuzusu yani ölçtükten 1 saat sonra hiçbirşey yemeden ölçüyoruz değil mi ? Ölçtüm 99 çıktı