Kizlar 30+1 olduk bu sabah agriyla uyandim boyle karnım sertleşiyor agri giriyo gerilip tas gibi oluyo duruyo tekrar oluyo sonra kasilmami oluyor bu ilk gebeligim tecrubesizim erken dogum riskim de vardi daha once kanamam oldugu icin cok korkuyorum napmayalim