MehZey Mom092 hayırlısı buymuş demek bizim ki de bı sure makatti döndü ama doğum pozisyonu alır mı bilmem bizim oğlan da çok hantal malesef 😃
Camurcu Mom092 aa canım gün aldiniz mi ya ne guzel artik gün sayacaksin. Bende sancı bekliyorum nisan su bekliyorum keşke gelse de bende kavuşsam sipama 😐
Mom092 Camurcu evet canim aldık haftaya cuma kavusacaz insallah ☺️ Kac haftalik oldunuz simdi minisinle
Camurcu Mom092 37+1 iz kuzum dünden beri hafif hafif kasık ağrım var ama çok çok hafif kuvvetlenmedi keşke gelse artık böyle gün alanları görünce ben çok heyecanlaniyorum 😊
Mom092 Camurcu bugun ebem aramis ki saglik ocagindan dogurdun mu diye 😂 bu haftalar flan dogum sayildigi icin dogurdunuz sandm diyo 😂 az kaldi insallah sende aksam sabah dogurursun nolur nolmaz 🙊
Camurcu Mom092 dört gözle bekliyorum kuzum inşallah aynen çok az kaldı artık her an olabilir inşallah 40 haftalara kalmaz 😔