Bebeğimin hareketleri gecen haftalara göre azaldı iki gündür yoruldum dolaba hazırlık yaptık kayınvalidemle dünde üşüttüm balkonun kapısını açtım biraz ateşlendim parol aldım şimdi iyiyim sadece soğuk soğuk terliyorum. Bugün tüm gün oturma fırsatım oldu kendimi dinledim bebeğin geçen haftaya göre hareketleri gümbür gümbür değil yarın kontrolüm var yeri daraldığı içinmidir sizce yoksa beklemeyim gidiyimmi 😣