Gulsah0 ben 34+5 teyim ve süt sevmiyorum sadece kahvaltılık gevrek ile tüketebiliyorum ve hic bir zararı olmadı Nar yenmez diyorlar yiyorum yani herkes bir yorum yapıyor en sağlıklısı doktor kontrollerinde sor benim doktorum çiğ balık tüketmek ve midye gibi şeyler harici hic bir şeyi yasaklamadi