29.haftalık hamileyim işyerim kısa çalışma ödeneğinden faydalanıyor ve şuan çalışmıyorum 32.haftada da çalışabilir raporumu götüreceğim işkuru aradığımda ikisini aynı anda alamıyacağımı söyledi pandemiden dolayı böyle bi uygulumama varmış normalde son 1yılda 90iş günü olması gerekiyor dedi. Doğum parası alan varmı aranızda benim doğumum Martta