MerveBostann Merhabalar. 10+3 haftalik gebeyim. Basim donuyor ve tansiyonum dusuyor. Bu nedne olur normal mi
sblaslan MerveBostann bende tanaiyon düşüklüğü genetik bi problem yok ama yüksek olsa endişelen benim hep 8/9 çıkıyo