Kızlar merhaba 🌸
burda okuyorum 5,6,7. Haftalarda yerleşme kanaması olduğunu yazıyorlar ben şuanda 8+1 im 5 haftalıkken keseyi gördük 7 haftalıkken kalp atışını dinledik ve benim şuana kadar bi kanamam olmadı normal mi ? ( doktor kesenin güzel yerde olduğunu en başından söylemişti )