Gizmolata Nergsozdemr gizem 😂 şaka bi yana ben miray ve leyla ismini çok beğeniyorum her yaş için güzel geliyor bana
Gull_94 Nergsozdemr yenı ısımlerı sevemıyorum nedense uydurmasyom gbı gelıyo bana umay gokce ve elız begndıklerm bunlr
ogrencianne35 Nergsozdemr bende 3 isim arasında kalmıştım hatta post açmıştım bir çok kişinin dalga konusu olmuştum resmen postu sildirdim sonra kırıcı şeyler yazmışlardı çünkü 😁 Işıl, Pırıl ve 2 senedir aklımızda olan Lalin ismi ❤ biz Lalin e karar verdik 💐