Arkadaşlar bugün bende cinsiyetimizi öğrendim doktor erkek gibi görünüyor diyip biraz daha baktı ve erkek erkek dedi 🥰 şimdi Allahın izniyle ismi düşünüyorum eşim buğra ismini istiyor bende beğendim 5 yasındada kızım var oda efe dedi buğra efe koysakmı yoksa tek buğramı olsa diyorum.Buğra Efe iki ana isim gibi geldi bilemedim 🙈