mercimeginanne Busbus1 zerdeçal mercimek çorbamda kullanıyorum iyi geliyor diye duydum ama bu dönemde hiç fesleğenli bişey yapmak gelmedi aklıma 😂 yarın olmadı makarna yapıyım 🙈🙈
zynp07 Busbus1 merhaba, aman diyeyim fesleğen yeme de Reyhan şerbeti içmede. 6 haftalıkken Reyhan şerbeti içtim bir kaç gün sonra kanamam başladı ve tam 13 hafta dolana kadar kanama yaşadım.
mercimeginanne zynp07 reyhanı ben salatamda kullanıyorum ama bi sıkıntı yaşamadım acaba suyu oldugu için mi kanama yaptı ki 🤔 hani maydanoz yiyebiliyoruz ama suyunu içemiyoruz ya onun gibi mi acaba
zynp07 mercimeginanne evet canım çok abartmadan az miktarda sık olmamak kaydı ile 20. Haftaya kadar tüketebilirmişiz. Şimdi 26 haftalığım çok şükür kalmadı kanama felan ama inanın mahvoldum o dönem
Busbus1 Valla ben yedim biraz ya fesleğen ve zerdeçal köri de yedim bunların hepsi baharat olarak ama yemeklerde canım hep böyle soslu baharatlı şeyler istiyor ne yiyeceğimi bilemiyorum hiç inşallah birşey olmaz