hilal913 Merhaba arkadaşlar, 8 haftalık gebeyim ve mutlaka kan sulandirici igne kullanmam gerekiyor ama eczanelerde bulmak çok zorlaştı ayni durumda olanlarla sesimizi duyurmak için twitterda kampanya mi başlatsak acaba ne yapacağımı şaşırdım artık
Pelinbyrktrlr hilal913 ben de kullanıyorum canım. Öncelikle ilaç takip sisteminden hangi eczanelerde olduğunu görebiliyorsun onu mutlaka kullanmanı tavsiye ederim çünkü bazen elimizde yok ayağı yapıyorlar. İkincisi de eczacı bir tanıdığım sene sonu olduğu için piyasaya çok az sürdüklerini yeni yıldan sonra zamla birlikte daha fazla göndereceklerini söyledi ama dediğim gibi bana bir eczane resmen bilerek elimde yok dedi reçeteyi uzattım kalfa eczacıya reçeteyi gösterdi sanki çok gizli bişeymiş gibi sonra da elimde ypk istiyosan enox var dedi. Baktım ilaç takip sisteminden ellerinde var. Gidip şikayet ettim.
Minikmucizembenim hilal913 184ü arayın sağlık bakanlıgını bence hepımız arayalım ben aradım o kadar umursamazca merkez ile gidin oralarda vardr dedıler cimere yazcam az kaldı
hilal913 Pelinbyrktrlr tesekkur ederim bilgilendirmen için canim insallah tekrar gelmeye başlar dediğin gibi kimbilir ellerinde varken yokluk çekiyoruz belki de olan bize oluyor çok sıkıntılı bir süreç ignenin stresi yetiyor zaten
Pelinbyrktrlr hilal913 yetmez mi ya uykularım kaçıyor bulamazsma diye ama illa ki buluruz strese sokmayın hiç kendinizi ams Twitter etkinliği yapalım mı derseniz neden olmasın sesimizi duyururuz
hilal913 Pelinbyrktrlr en son çare oyle geldi aklıma twitterda gündem olan bir sürü konu oluyor ama tabi birkaç kişiyle olmamız zor o kadar çoğunluk sağlayabilir miyiz şüpheli
Pelinbyrktrlr hilal913 bu duyuruyu sabitleseler yukarı aslında daha dikkat çekici olur herkes görür nasıl yapılacak ki o kim sabitliyor
qqueennn merhaba benim elimde 22 kutu ( her kutuda 2 tane var) 6 binlik oksapar var ihtiyacı olan bulamayan varsa eğer gönderebilirim🙏🏻
qqueennn hilal913 göndereyim canım nasıl haberleşelim insta olur mu burda adres telefon vermek yasak diye biliyorum